لینکدین

سرویس دهی تویوتا

تویوتا با مشکل مواجه بود. حجم خودروهایی که این شرکت در حال سرویس دهی بود، از سال ۲۰۱۷ کاهش یافته و برای یک دهه قبل ثابت مانده بود. در حالی که مصرف کنندگان برای تخصص یک سرویس تویوتا ارزش قائل بودند، هزینه درک شده باعث شد که آن ها جایگزین های ارزان تری را انتخاب کنند.

شرکت برای جلب رضایت مشتریان، طرح جدیدی را با عنوان “هم کاری با تویوتا (Toyota Relax) در نظر گرفته است که به مشتریانی که خودرو خود را تا ۱۰ سال گارانتی کرده اند، ۱۲ ماه گارانتی اضافه بدون هیچ هزینه اضافی ارائه می دهد.

تحقیقات کمی نشان داد که مصرف کنندگان هزینه یک گارانتی ۱۲ ماهه تویوتا را تقریبا دو برابر قیمت یک سرویس تویوتا می دانند، به این معنی که یک پیشنهاد ترکیبی پیشنهاد ارزش بهتری را ارایه می دهد…

این برند در پاسخ، کمپینی با عنوان “گارانتی برای همه” ایجاد کرد که طیفی از مالکان تویوتا را متحد می کرد تا نشان دهد ارائه خدمات برای همه آزاد است. مفهوم    Toyota Relax از طریق CRM به مشتریان معرفی شد، در حالی که “مشتریان ناشناخته” از طریق ویدئو، رسانه های اجتماعی، نمایش و رادیو هدف قرار گرفتند.

آگاهی از تویوتا Toyota Relax  به ۳۹ درصد رسید، در حالی که نرخ کلیک از ایمیل های یادآوری سرویس ۴۸ درصد افزایش یافت.

تویوتا شاهد افزایش کلی ۱۰.۳ درصدی در تعداد خودروهایی است که برای یک سرویس دیده می شوند و این افزایش بیش از ۴۸۰۰۰ دستگاه خودرو است. علاوه بر این، این برند بیش از ۱۳.۵ درصد عملکرد بهتری نسبت به این دسته داشته و به طور متوسط سالانه ۵۱.۷ درصد افزایش در رزرو خدمات آنلاین داشته است.

  Toyota Relax در مجموع ده ها میلیون دلار درآمد از خدمات و قطعات افزایشی کسب کرد و به این برند کمک کرد تا جایزه هفته بازاریابی ۲۰۲۲ را برای خودرو کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *