لینکدین

ده قدم برای شروع کسب و کار

ده قدم برای شروع کسب وکار

شروع یک کسب وکار شامل برنامه ریزی، تصمیم گیری های کلیدی مالی و تکمیل یک سری فعالیت های قانونی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با هر مرحله آشنا شوید.

  1. انجام تحقیقات بازار

تحقیقات بازار به شما خواهند گفت که آیا فرصتی برای تبدیل ایده شما به یک کسب وکار موفق وجود دارد یا خیر. این راهی برای جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان بالقوه و کسب و کارهایی است که در حوزه شما فعالیت می کنند. از این اطلاعات برای پیدا کردن مزیت رقابتی برای کسب وکار خود استفاده کنید.

  • برنامه کاری خود را بنویسید

طرح کسب وکار شما پایه و اساس کسب وکار شما است. این یک نقشه راه برای چگونگی ساختار، اجرا و رشد کسب وکار جدید شما است. شما از آن برای متقاعد کردن مردم استفاده خواهید کرد که کار کردن با شما – یا سرمایه گذاری در شرکت شما – یک انتخاب هوشمندانه است.

  • بودجه کسب وکار خود را تامین کنید

طرح کسب وکار شما به شما کمک می کند بفهمید برای شروع کسب وکار خود به چه مقدار پول نیاز دارید. اگر این مبلغ را در اختیار ندارید، باید سرمایه خود را افزایش دهید یا قرض بگیرید. خوشبختانه راه های بیشتری برای پیدا کردن سرمایه مورد نیازتان وجود دارد.

  • محل کسب وکار خود را انتخاب کنید

موقعیت کسب وکار شما یکی از مهم ترین تصمیماتی است که می گیرید. چه در حال راه اندازی یک کسب وکار اینترنتی باشید و چه در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، انتخاب هایی که انجام می دهید می تواند بر مالیات، الزامات قانونی و درآمد شما تاثیر بگذارد.

  • یک ساختار کسب وکار انتخاب کنید

ساختار قانونی که برای کسب وکار خود انتخاب می کنید، بر الزامات ثبت کسب وکار، میزان پرداخت مالیات و مسئولیت شخصی شما تاثیر خواهد گذاشت.

  • نام کسب وکار خود را انتخاب کنید

انتخاب نام کامل کار آسانی نیست. شما به چیزی نیاز دارید که برند شما را منعکس کند و روح شما را تسخیر کند. همچنین باید مطمئن شوید که نام کسب وکار شما در حال حاضر توسط شخص دیگری استفاده نمی شود.

  • کسب وکار خود را ثبت کنید

زمانی که نام کامل کسب وکار را انتخاب کردید، وقت آن است که آن را قانونی کنید و از برند خود محافظت کنید.  

  • دریافت شناسه مالیاتی  

شما از شماره شناسایی مالیاتی خود برای مراحل مهم راه اندازی و رشد کسب وکار خود مانند افتتاح حساب بانکی و پرداخت مالیات استفاده خواهید کرد.  

  • درخواست مجوز

با رعایت قانون، کسب وکار خود را به آرامی پیش ببرید. مجوزهایی که برای کسب وکار خود نیاز دارید، بر اساس صنعت، ایالت، مکان و سایر عوامل متفاوت خواهند بود.

  1. افتتاح حساب بانکی کسب وکار

یک حساب بررسی کسب وکار کوچک می تواند به شما در رسیدگی به مسائل حقوقی، مالیاتی و روزمره کمک کند. خبر خوب این است که اگر ثبت نام و کارهای اداری مناسب را آماده کرده باشید، به راحتی می توانید یکی از آن ها را راه اندازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *