لینکدین

آموزش بازاریابی

  1. آموزش اصول و مدیریت بازاریابی به کارکنان و مدیران شرکت ها و موسسات تجاری که شامل موارد زیر می باشد:

 فرآیند بازاریابی، استراتژی مشتری محور، ایجاد رابطه با مشتری، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی پایدار، تعریف ماموریت شرکت، استراتژی ها و عوامل تشکیل دهنده بازاریابی، تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی، کسب اطلاعات در باره مشتریان، مدیریت بر اطلاعات بازاریابی، تحقیق بازاریابی، الگوی رفتار مصرف کننده و عوامل اثر گذار بر آن، بازار شرکت ها و رفتار شرکت های خریدار، بازاریابی خدمات، انواع قیمت گذاری به منظور ایجاد ارزش برای مشتری، کانال های بازاریابی، خرده فروشی و عمده فروشی، تبلیغ و روابط عمومی، فروش شخصی و ترویج، ایجاد مزیت رقابتی، مسوولیت های اجتماعی و رعایت اصول اخلاقی شرکت ها، ایجاد نام های تجاری ( برند )قدرتمند، ورود به بازارهای جهانی

  • آموزش بازاریابی بین المللی به کارکنان و مدیران شرکت ها و موسسات تجاری که شامل موارد زیر می باشد:

مزایای بازاریابی بین المللی و تعریف آن، مراحل درگیر شدن در بازارهای بین المللی، محیط پویای تجارت بین المللی، اهمیت تاریخ و جغرافیا در فهم بازارهای بین المللی، اهمیت فرهنگ برای بازاریابان بین المللی، اهمیت تفاوت های فرهنگی در اخلاق تجارت، اهمیت محیط سیاسی برای بازاریابی بین المللی، محیط قانونی بین المللی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، اهمیت اختلاف ساعت میان قاره ها، الگوهای همکاری بین المللی، مدیریت بازاریابی جهانی، الزامات فیزیکی و اجباری و فرهنگی برای انطباق محصول در بازارهای بین المللی، بازاریابی B2B، کانال های بازاریابی بین المللی، ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغات بین المللی، فروش شخصی و مدیریت فروش ( شامل استخدام، گزینش، آموزش و انگیزش کارکنان فروش و بازاریابی )، قیمت گذاری برای بازارهای جهانی، چگونگی آمادگی برای مذاکره های بین المللی،

  • آموزش بازاریابی صنعتی به کارکنان و مدیران شرکت ها و موسسات تجاری که شامل موارد زیر می باشد:

ماهیت بازاریابی صنعتی، رفتار مصرف کننده در بازاریابی صنعتی، مدیریت ارتباط با مشتریان در بازاریابی صنعتی، بخش بندی و هدف گذاری و موقعیت یابی در بازاریابی صنعتی، برنامه ریزی استراتژیک در بازاریابی صنعتی، مدیریت محصول در بازاریابی صنعتی، قیمت گذاری در بازاریابی صنعتی، استراتژی توزیع صنعتی، مدیریت فروش صنعتی، آمیخته ارتباطات بازاریابی صنعتی، تجارت الکترونیکی در بازارهای صنعتی، اخلاق در بازارهای صنعتی،

  • آموزش رفتار مصرف کننده به کارکنان و مدیران شرکت ها و موسسات تجاری که شامل موارد زیر می باشد:

تجزیه و تحلیل رفتار مصرف کننده، حوزه های کاربرد مدیریتی مفاهیم رفتار مصرف کننده، پردازش اطلاعات: درگیری ذهنی و ادراک مصرف کننده، پردازش اطلاعات: حافظه و یادگیری شناختی، انگیزش مصرف کننده، شخصیت و رفتار مصرف کننده، باورها و نگرش ها و رفتار مصرف کننده، ارتباطات جهت ترغیب مصرف کننده، فرآیندهای تصمیم گیری مصرف کننده، رفتارهای پس از خرید مصرف کننده، تاثیرهای موقعیتی بر رفتار مصرف کننده، اهمیت فرآیندهای گروهی در محیط مصرف کننده، فرهنگ و رفتار مصرف کننده، خرده فرهنگ ها و متغیرهای جمعیت شناختی، رفتار مصرف کننده بین المللی، جنبه های ناشناخته رفتار مصرف کننده