لینکدین

آموزش بازاریابی بین المللی

در آموزش بازاریابی بین المللی به کارکنان و مدیران سازمان ها موارد ذیل مورد بررسی قرار می گیرد :

مزایای بازاریابی بین المللی و تعریف آن، مراحل درگیر شدن در بازارهای بین المللی، محیط پویای تجارت بین المللی، اهمیت تاریخ و جغرافیا در فهم بازارهای بین المللی، اهمیت فرهنگ برای بازاریابان بین المللی، اهمیت تفاوت های فرهنگی در اخلاق تجارت، اهمیت محیط سیاسی برای بازاریابی بین المللی، محیط قانونی بین المللی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، اهمیت اختلاف ساعت میان قاره ها، الگوهای همکاری بین المللی، مدیریت بازاریابی جهانی، الزامات فیزیکی و اجباری و فرهنگی برای انطباق محصول در بازارهای بین المللی، بازاریابی B2B، کانال های بازاریابی بین المللی، ارتباطات بازاریابی یکپارچه و تبلیغات بین المللی، فروش شخصی و مدیریت فروش ( شامل استخدام، گزینش، آموزش و انگیزش کارکنان فروش و بازاریابی )، قیمت گذاری برای بازارهای جهانی، چگونگی آمادگی برای مذاکره های بین المللی،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *