دکتر فریبرز امیری عضو هیات علمی دانشگاه دارای مدرک دکتری مدیریت بازرگانی، دارای بیش از 30 سال سابقه تدریس دروس اصول بازاریابی، بازاریابی بین المللی، بازرگانی بین المللی و راهنمایی پایان نامه های دانشجویان کارشناسی ارشد با موضوعات مرتبط با حوزه بازاریابی بصورت زیر:
- بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی
- بررسی تأثیر کیفیت صادرات برعملکرد و انتظار تداوم رابطه در اداره نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی
- تاثیر سبک رهبری و توانمند سازی حرفه ای بر شهرت سازمانی ادراک شده
- بررسی رابطه بین مدیریت استعداد، رضایت شغلی و تلاش کاری: نقش واسطهای عدالت سازمانی ادراک شده
- بررسی ارتباط بین تسهیم دانش، حافظه سازمانی و عملکرد خدماتی کارکنان شرکت مترو تهران
- بررسی تاثیر قابلیت های یادگیری و رشد شرکت بر عملکرد مربوط به مشتری
- بررسی ارتباط استراتژی های رقابتی ،نوآوری وعملکرد بیمه آسیا در شهر تهران
- تحلیل و بررسی عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان در بکارگیری خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
- بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی بر تفکر استراتژیک و عملکرد بخش بازاریابی
- تاثیر موقعیت¬یابی و آگاهی (درباره) برند سبز بر قصد خرید کالای سبز با میانجیگری نگرش مصرف¬کنندگان نسبت به برند سبز
- مطالعه تاثیر فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت خطوط هوایی
- تبیین تاثیر روابط عمومی استراتژیک برعملکرد سازمان
- بررسی تأثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان
- تاثیر رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری در فروش های B2B
- شناسایی تاثیر فرآیند بودجه بندی بر نقش های مدیریتی با توجه به نقش تعدیل گر سیاست های سازمان
- ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻓﻨﻮﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺣﻔﻆ ﻣﺤﻴﻂ زﯾﺴﺖ با توجه به ﻧﻘﺶ ﺗﻌﺪﯾﻞ ﮔﺮ آﮔﺎﻫﯽ زﯾﺴﺖ ﻣﺤﻴﻄﯽ
- تاثیر مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز
- تبیین ارتباط بین سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی با عملکرد و رضایت کارکنان با توجه به جنسیت آنها
- رابطه بین جو اخلاق سازمانی با رضایت شغلی و عملکرد مالی