سوابق کاری ما در دو گروه آموزش و تحقیق می باشد که تحقیقات نیز به دو دسته تحقیقات سازمانی و تحقیقات دانشگاهی تقسیم بندی می شود
تحقیقات سازمانی
1- تحقیق بازار لوازم یدکی خودرو به منظور اندازه گیری حجم بازار و سهم بازار قطعات خودرو در ایران – شرکت IBBC
2- بررسی بازار لیزینگ لوازم خانگی و کسب اطلاعات فروشندگان و تعیین میزان تمایل به مشارکت در همکاری فروش لیزینگی لوازم خانگی
3- سنجش تصویر ذهنی برند بانک پارسیان در سطح کشور به منظور ارتقای برند بانک پارسیان
4- تعیین میزان اثر بخشی و چگونگی انتقال پیام های تبلیغاتی در مترو ( واگن ، ایستگاه )
5- بررسی وضعیت بازار داروی ضد ریزش مو در تهران ( شرکت آلپسین آلمان )
6- بررسی وضعیت عملکرد شرکت گاز استان تهران ( از دیدگاه مدیران ،مشترکین صنعتی ، تجاری و خانگی ، جامعه و کارکنان )
7- شناسایی 3000 فروشگاه لوازم آرایشی و عطری در 10 استان کشور به منظور ارائه محصولات جدید به بازار
8- بررسی وضعیت بازار لبنی در تهران و تعیین جایگاه رقابتی برندهای لبنی
9- بررسی عملکرد شرکت فاضلاب تهران ( اثر بخشی تبلیغات ، عملکرد پیمانکاران و کارکنان ) ( 94-95-96)
10- بررسی وضعیت بازار حمل و نقل مسافری ریلی و غیر ریلی در کشور .(حمل نقل جاده ای ، هوایی و ریلی )
11- بررسی رفتار ، نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران در نمایشگاه های مختلف (90 الی 97 )
12- بررسی میزان رضایتمندي مسافران شرکت فطارهاي مسافري رجا در نوروز 91-92-93
13- طعم سنجی محصولات ( دلستر ) بهنوش براي تعیین ترکیب بهینه بر اساس ذائقه مشتریان
تحقیقات دانشگاهی
- بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی
- بررسی تأثیر کیفیت صادرات برعملکرد و انتظار تداوم رابطه در اداره نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی
- تاثیر سبک رهبری و توانمند سازی حرفه ای بر شهرت سازمانی ادراک شده
- بررسی رابطه بین مدیریت استعداد، رضایت شغلی و تلاش کاری: نقش واسطهای عدالت سازمانی ادراک شده
- بررسی ارتباط بین تسهیم دانش، حافظه سازمانی و عملکرد خدماتی کارکنان شرکت مترو تهران
- بررسی تاثیر قابلیت های یادگیری و رشد شرکت بر عملکرد مربوط به مشتری
- بررسی ارتباط استراتژی های رقابتی ،نوآوری وعملکرد بیمه آسیا در شهر تهران
- تحلیل و بررسی عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان در بکارگیری خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
- بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی بر تفکر استراتژیک و عملکرد بخش بازاریابی
- تاثیر موقعیت¬یابی و آگاهی (درباره) برند سبز بر قصد خرید کالای سبز با میانجیگری نگرش مصرف¬کنندگان نسبت به برند سبز
- مطالعه تاثیر فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت خطوط هوایی
- تبیین تاثیر روابط عمومی استراتژیک برعملکرد سازمان
- بررسی تأثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان
- تاثیر رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری در فروش های B2B
- شناسایی تاثیر فرآیند بودجه بندی بر نقش های مدیریتی با توجه به نقش تعدیل گر سیاست های سازمان
- ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻓﻨﻮﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺣﻔﻆ ﻣﺤﻴﻂ زﯾﺴﺖ با توجه به ﻧﻘﺶ ﺗﻌﺪﯾﻞ ﮔﺮ آﮔﺎﻫﯽ زﯾﺴﺖ ﻣﺤﻴﻄﯽ
- تاثیر مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز
- تبیین ارتباط بین سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی با عملکرد و رضایت کارکنان با توجه به جنسیت آنها
- رابطه بین جو اخلاق سازمانی با رضایت شغلی و عملکرد مالی