لینکدین

سوابق ما

سوابق کاری ما در دو گروه آموزش و تحقیق می باشد که تحقیقات نیز به دو دسته تحقیقات سازمانی و تحقیقات دانشگاهی تقسیم بندی می شود

تحقیقات سازمانی

1- تحقیق بازار لوازم یدکی خودرو به منظور اندازه گیری حجم بازار و سهم بازار قطعات خودرو در ایران – شرکت IBBC
2- بررسی بازار لیزینگ لوازم خانگی و کسب اطلاعات فروشندگان و تعیین میزان تمایل به مشارکت در همکاری فروش لیزینگی لوازم خانگی 
3- سنجش تصویر ذهنی برند بانک پارسیان در سطح کشور به منظور ارتقای برند بانک پارسیان
4- تعیین میزان اثر بخشی و چگونگی انتقال پیام های تبلیغاتی در مترو ( واگن ، ایستگاه )
5- بررسی وضعیت بازار داروی ضد ریزش مو در تهران ( شرکت آلپسین آلمان )
6- بررسی وضعیت عملکرد شرکت گاز استان تهران ( از دیدگاه مدیران ،‌مشترکین صنعتی ، تجاری و خانگی ، جامعه و کارکنان )
7- شناسایی 3000 فروشگاه لوازم آرایشی و عطری در 10 استان کشور به منظور ارائه محصولات جدید به بازار
8- بررسی وضعیت بازار لبنی در تهران و تعیین جایگاه رقابتی برندهای لبنی  
9- بررسی عملکرد شرکت فاضلاب تهران  
( اثر بخشی تبلیغات ،‌ عملکرد پیمانکاران  و کارکنان ) ( 94-95-96)
10- بررسی وضعیت بازار حمل و نقل مسافری ریلی و غیر ریلی در کشور .(حمل نقل جاده ای ، هوایی و ریلی )
11- بررسی رفتار ، نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه های بین المللی تهران در نمایشگاه های مختلف (90 الی 97 )
12- بررسی میزان رضایتمندي مسافران شرکت فطارهاي مسافري رجا در نوروز 91-92-93
13- طعم سنجی محصولات ( دلستر ) بهنوش براي تعیین ترکیب بهینه بر اساس ذائقه مشتریان

تحقیقات دانشگاهی

  1. بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی
  2. بررسی تأثیر کیفیت صادرات برعملکرد و انتظار تداوم رابطه در اداره نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی
  3. تاثیر سبک رهبری و توانمند سازی حرفه ای بر شهرت سازمانی ادراک شده
  4. بررسی رابطه بین مدیریت استعداد، رضایت شغلی و تلاش کاری: نقش واسطه‌ای عدالت سازمانی ادراک شده
  5. بررسی ارتباط بین تسهیم دانش، حافظه سازمانی و عملکرد خدماتی کارکنان شرکت مترو تهران
  6. بررسی تاثیر قابلیت های یادگیری و رشد شرکت بر عملکرد مربوط به مشتری
  7. بررسی ارتباط استراتژی های رقابتی ،نوآوری وعملکرد بیمه آسیا در شهر تهران
  8. تحلیل و بررسی عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان در بکارگیری خدمات نوین بانکداری الکترونیکی
  9. بررسی تأثیر متغیرهای سازمانی  بر تفکر استراتژیک و عملکرد بخش بازاریابی
  10. تاثیر موقعیت¬یابی و آگاهی (درباره) برند سبز بر قصد خرید کالای سبز با میانجی‌گری نگرش مصرف¬کنندگان نسبت به برند سبز
  11. مطالعه تاثیر فعالیت هاي بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتري در صنعت خطوط هوایی
  12. تبیین تاثیر روابط عمومی استراتژیک برعملکرد سازمان
  13. بررسی تأثیر ابعاد چهارگانه مسئولیت اجتماعی بر تصویر بانک و رفتار مشتریان
  14. تاثیر رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری در فروش های B2B
  15. شناسایی تاثیر فرآیند بودجه بندی بر نقش های مدیریتی با توجه به نقش تعدیل گر سیاست های سازمان
  16. ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻓﻨﻮﻥ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻣﺸﺘﺮﯼ ﺍز ﻃﺮﯾﻖ ﺭﺳﺎﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﺑﺮ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﻪ ﺣﻔﻆ ﻣﺤﻴﻂ زﯾﺴﺖ با توجه به ﻧﻘﺶ ﺗﻌﺪﯾﻞ ﮔﺮ آﮔﺎﻫﯽ زﯾﺴﺖ ﻣﺤﻴﻄﯽ
  17. تاثیر مدیریت کیفیت بر نوآوری سبز
  18. تبیین ارتباط بین سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی با عملکرد و رضایت کارکنان با توجه به جنسیت آن‌ها
  19. رابطه بین جو اخلاق سازمانی با رضایت شغلی و عملکرد مالی