در آموزش اصول و مدیریت بازاریابی به مدیران و کارکنان موارد ذیل آموزش داده می شود :
فرآیند بازاریابی، استراتژی مشتری محور، ایجاد رابطه با مشتری، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی پایدار، تعریف ماموریت شرکت، استراتژی ها و عوامل تشکیل دهنده بازاریابی، تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی، کسب اطلاعات در باره مشتریان، مدیریت بر اطلاعات بازاریابی، تحقیق بازاریابی، الگوی رفتار مصرف کننده و عوامل اثر گذار بر آن، بازار شرکت ها و رفتار شرکت های خریدار، بازاریابی خدمات، انواع قیمت گذاری به منظور ایجاد ارزش برای مشتری، کانال های بازاریابی، خرده فروشی و عمده فروشی، تبلیغ و روابط عمومی، فروش شخصی و ترویج، ایجاد مزیت رقابتی، مسوولیت های اجتماعی و رعایت اصول اخلاقی شرکت ها، ایجاد نام های تجاری ( برند )قدرتمند، ورود به بازارهای جهان
سلام، این یک دیدگاه است.
برای شروع مدیریت، ویرایش و پاک کردن دیدگاهها، لطفا بخش دیدگاهها در پیشخوان را ببینید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته میشود.